lørdag 17. mars 2012

Hageselskapets bloggliste og krokuser

Er du fra Møre & Romsdal og har hageblogg så holder nå Hageselskapet Møre & Romsdal på å lage en bloggliste over hageblogger i fylket. Har du lyst til å være med kan du gå inn her og lese mer om kriteriene for å stå på listen.

I dag har det årets første skikkelige hagedag med strålende vårvær. Endelig har sesongen startet, og nå er det bare å håpe på at snøen holder seg borte til jul. Litt for mye forlangt kanskje, men en kan jo alltids håpe.

Krokusen står nå i fullt flor og lyser godt opp i en ellers så brun og ennå trist hage.










Årets først humle står på hodet i krokusen på leting etter godsaker :-)



8 kommentarer:

  1. Så mange flotte krokus! Her i min hage er det ennå mye snø, men det hjelper på for hver dag. Jeg synes det går så sakte!

    Håper du nyter dagene og ha en fin kveld.

    SvarSlett
  2. Herlige vårblomster:) Alt går den rette veien nå:) Kos deg masse i vårhagen:) Klem

    SvarSlett
  3. Vakre vårbilder.

    SvarSlett
  4. Nydelig. Fortsatt snø her, men det er håp.
    Fineste søndagen til deg

    SvarSlett
  5. Når haven igen fyldes af de skønne farveklatter og flyvende humlebier ja så kan man slet ikke holde op med at smile.

    Knus Dorthe

    SvarSlett
  6. I lige måde, New Dawn :-) Tror jeg må få meg noen mørkerøde astilber! Så fine, og skyggetålende og all ting.

    SvarSlett
  7. Lille humle!! Ja så sannelig er våren kommet for å bli:-)) Masse lekre krokuser å skue, og det er deilig med slike innslag etter en kald og grå vinter!!

    SvarSlett
  8. Så flotte krokuser! Jeg satte ned ganske mange i fjor, men det ser ut til at de fleste er lilla! I dag har jeg hatt min første hagesjau, men det var en heller kald fornøyelse, kan du si :)
    Jeg skal legge inn bloggen min på siden, jeg!
    Ha en fin uke!

    SvarSlett