søndag 5. desember 2010

Bloggkalender luke 5 - Håndlaget -

Da har vi allerede kommer frem til luke 5 i bloggkalenderen, og temaet i dag er LAGET
Det er koselig å sitte inne på kalde vinterkvelder med fyr på peisen og et håndarbeide i fanget. For et par år siden fikk jeg dilla på tova vesker og brosjer samt hekla pulsvarmere.

CIMG5292
Her er samlingen med pulsvarmere

Etterhvert ble det ganske mange av de, og jeg solgte til venner og kjente og deltok på en julemesse der jeg også solgte en god del. Det jeg viser her er noe av det jeg har igjen etter at jeg ble lei hele greia.  Smilefjes Ingen av arbeidene er like, og jeg har selv komponert mønstrene til alt, så det er unike ting som ingen andre har.
Om du ser noe du liker eller noe som passer som julegave så har jeg opphørssalg Gapskratter Vesker kr 200,- pulsvarmere kr 100,- og brosjer kr 50,-

5 kommentarer:

  1. Oi så mye fint du har laget. Ja takk, jeg vil gjerne kjøpe de turkise pulsvantene,den turkise brosjen og den røde brosjen. Min mailadresse er eva-s-j alfakrøll ebnett dot no. Du spør om nissene mine har faste plasser, noen av dem har sine faste plasser, mens smånissene flyttes rundt.

    SvarSlett
  2. Du ER flink!! Starter ofte på håndarbeidsprosjekter med full giv, men så dabber det av og de går i glemmeboka i en travel hverdag... Sier til meg selv at jeg skal bli flinkere, men... :)
    Ha en fin uke! :)

    http://nordlandspia.blogspot.com/2010/12/desember-19-dager-til-julaften.html

    SvarSlett
  3. Her var det da mye flott du har laget!

    Godt at du fikk noe omsetning på iveren/ masseproduksjonen, men jeg sjønner også at det blir stopp. Jeg er ikke en som klarer helt å lage mange av en ting. Da må det være noe spesielt, for det har skjedd faktisk.

    God mandag!

    SvarSlett
  4. Oi, så fine! Super julegaveide! Jeg får telle over hva jeg har først.

    SvarSlett
  5. Hei på deg, trøllgubben vår fikk en stor klem fra deg i går da jeg leste kommentaren din. Tusen takk for hyggelig hilsen, kos å høre fra de "gale" innimellom. Er desverre så altfor sjelden inne på hagegal for tiden, men det skyldes vel kanskje sesongen vi er inne i.
    Flinke du som er så flink med håndarbeide da, tenker du fikk solgt masse. Selv har jeg nettopp avsluttet et svært oldemorteppe jeg har heklet på et års tid og nå har jeg tenkt å begynne på et nytt.¨
    Oki, ha en flott mandag!

    SvarSlett