tirsdag 14. desember 2010

Bloggkalender luke 14 - Drømmegåtur -


Da har vi kommet til luke 14 i bloggkalenderen, og dagens tema er GÅTUR

Her var jeg på en gåtur for et par uker siden for å nyte skogens ro. Det ble ikke så vellykket dessverre da de drev skogrydning med motorsag like opp i lia, trøsta er at jeg fikk trim og frisk luft om ikke annet.

Her er stedet jeg kunne tenkt meg å legge drømmegåturen, Thailands hvite strender :-)


Tenk at vi var så "smart" at vi avbestilte turen til Thailand denne jula. Nåja.... må innrømme at jeg gleder meg til å feire hjemme også.

Ønsker dere alle en god kveld, og legg gjerne igjen en kommentar, det er jo hyggelig å høre fra dere der ute :-)

3 kommentarer:

  1. Skogens ro med knirking i kald snø er deilig, men ikke med motorsagdur! Selv om det er å foretrekke fremfor støyende turister i altfor varmt klima.
    Kos deg hjemme i julen :-))

    SvarSlett
  2. Åh ja.. skulle gjærne ha tatt meg en tur til Thailand ja.. åååhhh...

    SvarSlett
  3. Turer langs stranden er nå bare topp da.. men håper du også får det fint hjemme i jula. Bildeprogrammet jeg bruker for å lage montasjer, redigere mm. er PhotoScape. Det er et gratisprogram, lastet ned fra nettet. Vinterbildet er først redigert med ramme og etterpå lagt i en montasje. veldig enkelt å bruke.

    SvarSlett