torsdag 19. mars 2015

X- faktor svart og grøn


Dei svarte og grøne blomstrane har så absolutt X-faktor, og er kanskje ekstra flotte fordi dei ikkje er så vanlege. Eg har etterkvart skaffa meg nokre i hagen, og er stadig på jakt etter fleire.

Valget denne gongen måtte bli "den sorte tulipan" her saman meg løytnantshjerte. Eg synes dei kler kvarandre :-)




Marikåpe - Alchemilla mollis egner seg bra som "hekk"







Alunrot - Heuchera er ein av mine favorittstaudar, og eg har dei i mange fargar. Denne heiter 
'Lime Marmelade'



Stemor.




Denne spesielle og vakre primulaen heiter Primula polyanthus elatior 'Gold Lace' 



Fleire bilder frå hagen min finn du på Kristins Hage&Drivhus



7 kommentarer:

  1. Nydelig bilde av den svarte tulipanen og løytnantshjerte! Primulaen var flott og spesiell! Ha en fin kveld og lykke til!

    SvarSlett
  2. Fina svarta och gröna växter. Den limefärgade Alunroten är speciell, har den också i min trädgård. Primulan är vacker, och violer hör till mina favoriter. Svarta tulpaner är snygga. Lycka till i utmaningen.

    SvarSlett
  3. Så fine bilder! Aurikkelen var nydelig! Marikåpene likeså. Og sort tulipan mot hjertene...:-)))
    Lykke til:)

    SvarSlett
  4. fine farger og fine bilder! God helg!

    SvarSlett
  5. Den sorte tulipan er jo virkelig flott... jeg gleder meg til vårens blomstring! Lykke til!

    SvarSlett
  6. Hei Kristin!
    Gratulerer-gratulerer, du vant :D
    Hurra. Send meg en epost på (anne @ moseplassen.com)(ta vekk mellomrommet)

    SvarSlett
  7. Håller het med dig! Lime och svart är superfina blomfärger!

    SvarSlett