onsdag 24. november 2010

Omreisende frøboks

I helga koste jeg meg med frødykk i Hagegals omreisende frøboks. Her ser dere haugen med frø. Det er alltid like spennende hver gang boksen kommer, og det er en skikkelig kosestund å gå gjennom innholdet og google de frøa jeg ikke vet hva er.
Boksen gikk i posten på mandag og er nå på vei til Lineca i Trøndelag.
Fornuften tok heldigvis overhånd og jeg forsynte meg relativt forsiktig av innholdet. La heller ned litt mer enn jeg tok ut :-)

Heldigvis fikk jeg god respons på overskuddsfrøa mine, og nå ligger 7 "lykkeposer" klar til å sendes ut til hagegale over hele Norge, og da er det bare å sette i gang med å shoppe inn mer frø. Jippi..........

1 kommentar:

  1. Artig med frøbokser som reiser land og strand rundt. Jeg venter på den andre boksen, den er i posten på vei til meg akkurat nå. Spennende.

    SvarSlett