tirsdag 17. mars 2009

Tollforviklinger

Har gått i lengre tid og venta på frø fra Impecta...i dag kom det brev fra tolldirektoratet - sukk. Jeg bestilte for kr 206 og jeg burde vel visst bedre, men trodde det skulle gå bra, noe det da dessverre ikke gjorde. Nå må jeg vente nok en uke før jeg har de.
Det dummeste er at jeg bestilte en pakke Anemone multifida 'Annabella Rubra' som jeg har fra før, og ikke trenger mere av skikkelig tabbe.
Tenker frøa blir ganske dyre, ikke bra for en sunnmøring som liker å få alt billigst mulig.
Ellers så er det drittvær - grått og trist ute - står i stil med humøret.









5 kommentarer:

  1. Du får prøve å trøste deg med, at når det først skulle straffe seg å falle for en fristelse, så er vel ikke det der den verste (eller dyreste) fristelsen du kunne falt for. :)

    Skikkelig ergelig med den ene du ikke hadde bruk for da, som ødela hele opplegget. :(

    SvarSlett
  2. Kjedelig den der, ja! Blir fort så ivrig at en glemmer den magiske grensen! Hvordan legger du inn smileys? Jeg får det ikke til, men har vel ikke prøvd så seriøst! Tusen takk for hyggelig kommentar forresten! Ja, jeg kom trygt hjem, men liker fremdeles ikke å fly :o)

    SvarSlett
  3. Så dumt med de 6 kronene, men det er så lett å la seg rive med :-) Den som venter på noe godt venter ikke forgjeves :-) Lykke til med sådden.

    SvarSlett
  4. Det med smileys husker jeg ikke - lasta ned noe fra nettet. Om du søker i forumet finner du sikkert tråden der jeg fikk hjelp.... tror det finnes flere tråder på dette.

    SvarSlett
  5. Hei! Du spurte om Clivia! Det eneste jeg vet er at den trenger en hvileperiode på et kjølig sted, men den må også ha lys, ikke stå mørkt! Sparsom vanning! Men hvor ofte en skal sette den kjølig i året, det aner jeg ikke! Jeg fikk min Clivia av min svigermor, som ikke hadde plass da de flyttet i leilighet! Så den er faktisk ganske stor! Den har tre "avleggere" rundt seg, så kanskje jeg skal sette de i egen potte!

    SvarSlett